6 טיפים לקמפיין SMS מוצלח ב2019

6 טיפים לקמפיין SMS  מוצלח ב2019

שישים אחוזים מאוכלוסיית העולם מחזיקה הטלפון נייד, מה שהופך את הSMS לאחד מערוצי התקשורת הזולים והיעילים ביותר לפרסום העסק שלך.SMS  מאפשר לך תקשורת ישירה עם הלקוח ועם הפריחה הטכנולוגית שמציעה שפע של ערוצי תקשורת ולעיתים עומס מידע הSMS עדיין שומר על כוחו כיעיל וזול עם אחוזי פתיחה שמתקרבים למאה אחוזים.

אך כדי לנצל את הערוץ הזה ביעילות מאוד חשוב לפעול בחכמה ולכן הטיפ הראשון הוא לחלק את קהל היעד שלכם לקהלים קטנים, כך שכל הודעה שלכם תהיה סופר ממוקדת וסופר יעילה בהעברת המידע, התועלת והקריאה לפעולה ללקוח שנמצא בצד השני. אחת הדרכים לעשות זאת היא לשלב את מערכת ניהול הלקוחות עם שרת הSMS  שלכם. אך בין אם הסגמנטציה מתרחשת בCRM, באקסל או ברשומות שטוענים מראש אל מערכת שליחת SMS , היא קריטית וחשובה מאוד להצלחה. עוד טיפ חשוב הוא התזמון – לאחר שהגדרתם קהלים מטורגטים מאוד אז חשוב להבין מתי הכי יעיל לשלוח להם את ההודעות כדי להשיג תוצאות מירביות. שילוב בין תזמון נכון, קהל יעד מדויק והצעה מוגבלת בזמן יכול לעשות ניסים גלויים. אפשרות נוספת היא לא להציג את ההצעה ישירות אלא לגרות באמצעות בניית ציפייה וסקרנות. טיפ שלישי הוא שימוש בהודעות מותנות, כלומר הודעות שנשלחות לאחר ביצוע או אי ביצוע של פעולה. לדוגמא לקוח רשום באתר נטש את עגלת  הקניות שלו ואז נשלח אליו SMS עם שאלה מדוע הוא נטש והאם ירצה הטבה כדי לחזור לעגלה? הטיפ הרביעי הוא לנסות ולשמור על ההודעות קצרות וברורות –בהודעה אין מקום לפיספוס וחשוב שהכל יהיה ברור ולא משתמע לשני פנים עם קריאה לפעולה אחת ויחידה.

עוד שני טיפים שהם ברורים מאליו אולי ונובעים באופן ישיר ממה שכתבתי כבר: חשוב ליצור תחושת בהילות או מחסור, מדובר במדיום מהיר ואגרסיבי וחשוב שהקריאה לפעולה תהיה באופי דומה והטיפ האחרון הוא שההודעה תהיה סופר רלוונטית – תפנקו בערך, בלי ערך זה ספאם ולכן תנו ערך אמיתי ללקוחות שלכם או שעדיף שלא תשלחו את ההודעה מלכתחילה.