טפטים אקזוטיים

טפטים אקזוטיים

מוכנים לפתוח את הראש ואת הבית לדגמים של טפט שיעיפו את הבית שלכם למקום אחר לגמרי? להכניס את האקזוטי והמטורף אל תוך הבית שלכם? אולי לחדר השינה או טפטים לסלון? אם כן אז הנה מספר טפטים שישנו לחלוטין את חווית המגורים שלכם אם ורק אם תעיזו להתנסות בהם.

  1. סירת עץ במפרץ
    תחשבו על מפרץ של מי ים בצבע טורקיז עם שמיים כחולים ומעוננים בלבן ומצוקים בצבעי אפור, חום אדמדם וירוק של עצים שגולשים מהם אל תוך קו המים. במרחק ניתן לראות מזח קטן ואילו קרוב אליכם סירת עץ תאילנדית עתיקה ומסורתית מהסוג המאורך והצר עם חרטום עץ בולט ועולה. אולי זה מתאים יותר למסעדה תאילנדית? באיזה חדר בבית הייתם שמים אותו?

  2. בתים מסורתיים על גדת האגם
    עכשיו תדמיינו טפט עם בתים תאילנדים מסורתיים מעץ עם קירות מנייר וגגות קש מאורכים ומחודדים. העצים שקועים בתוך צמחייה עבותה של שיחי מים הגדלים לצד האגם ודקלים, בכל מקום דקלים גבוהים ומרשימים. האגם עצמו בצבע ירוק ובתוכו משתקפים הבתים בבוהר של המים. המים ברובם מכוסים עלים של חבצלות מים אך ללא פרחים, ייתכן ולא מדובר על עונת הפריחה כרגע. בצד ימין פרחים אדומים של שיח מעניין חודרים אל תוך הטפט. אולי גוף המים הגדול נותן הרגשת המשך לחדר אמבטיה ואולי לחדר אוכל קליל וירקרק?

  3. חוף ים בתאילנד – הפעם בלי צוקים אלא שפת חוף ים מישורית, מים שקופים על גבול הטורקיז, עצי דקל עם גזעים דקים וגבוהים. על החוף קליפות של דקלים או גזעים שנפלו והוטלו על הקרקע. בתוך המים שיח מדהים ירוק ששורשיו שקועים בתוך הים או האגם והוא ניצב ופורח מעל המים. קשה להבין לאיזה חדר נכון להתאים את הטפט הזה. כמו קודמיו גם הוא טפט לרוחב ולא לאורך, אחרת ייתכן והיה מתאים לקיר צר עו מעבר של מסדרון אבל כאשר הוא רחב, במיוחד עם שמש שמוסתרת על ידי ענן בשמיים כחולים אך עדיין יוצרת קרני בוהק בשמי הטפט, הוא זקוק לקיר רחב ומרשים וזה כבר אתגר מסוג אחר.